Poszt sorozatunkban a szabályos nyereményjátékokra vonatkozó előírásokat vesszük górcső alá. A reklámügynökség Budapesten ügyfelei részére már számtalan sikeres és szabályos nyereményjátékot lebonyolított. Egy reklámügynökség munkatársaitól alapelvárás, akár az ünnepi időszakban, akár máskor indul a nyereményjáték, hogy csak olyan nyereményjátékokat indítsanak, amelyek nem ütköznek a közösségi felületek alapelveibe. A reklámügynökség Budapesten első lépésként mindig azt nézi meg, hogy van-e az ügyfelének nyereményjáték szabályzata. Ezt kell először rendbe tenni, játék csak utána indítható. Következő lépésben ki kell találni, hogy miről szóljon a játék. Nem érdemes bonyolult feltételeket előírni a résztvevők számára. Minél egyszerűbb és érthetőbb a játék, annál többen fognak majd játszani. Érdemes valamilyen tudásalapú kérdést feltenni. Amihez szükséges, hogy csatoljunk egy linket, vagy rövid leírást, amiben megtalálhatják a helyes választ a kérdésre. Areklámügynökség a nyereményjáték szövegét úgy írja meg, hogy abban minden fontos tudnivaló benne legyen. Többek között, hogy pontosan mit kell tenni a résztvevőknek azért, hogy részt vegyenek a sorsoláson. Bele kell írni továbbá, hogy a játék mikor indul, meddig tart és hogy mikor sorsolják a nyertest. És talán a résztvevők szempontjából a legfontosabb, hogy mi is a nyeremény. A nyeremény lehet termék, ajándékcsomag, szolgáltatás, de mindig konkrétan legyen leírva, hogy pontosan mit kap majd a nyertes.