Tartalomgyártóként és marketing szakember szemével szeretnénk azt gondolni és hinni, hogy a minőségi tartalom továbbra is az élen jár minden más szempont, vagy kritérium helyett. Megdöbbentő azonban látni, hogy amíg egy valóban szakmai szempontból is megfelelően összerakott, tartalmilag is korrekt, informatív szép képpel ellátott tartalom küzd a fennmaradásáért, addig néhány semmit mondó, helyesírási hibáktól hemzsegő, rossz minőségű képpel feltöltött tartalmat ezrek jutalmaznak a figyelmükkel. Hogy mi lehet ennek a társadalmi, kulturális, vagy akár politikai oka, az igen összetett és bonyolult folyamat, amire ebben a bejegyzésben nem szeretnénk kitérni. De tartalomgyártóként nap, mint nap komoly dilemmával kell szembe nézni, és sok belső feszültséget és vívódást okozhat, hogy a jövőben mely utat válasszuk. Adjunk le a minőségből, hogy nagyobb közönséghez juthassunk el és ezáltal a termékünk, márkánk és nagyobb ismertségre tehessen szert. Vagy tartsuk a magas színvonalat továbbra is, és elégedjünk meg azzal a vásárlóközönséggel, aki erre még fogékony és nyitott és értékeli a minőségi tartalmakat, termékeket és szolgáltatásokat. A marketing szakember döntése sem egyszerű a témában, de a célközönség pontos meghatározása, a kitűzött célok, a vállalkozás küldetése és missziója támpont lehet és kijelölheti azt az irányt, ami továbbra is a minőségi tartalomgyártás és értékteremtés felé vezet.