Ma már nem létezik olyan cég és vállalat, amely ne foglalkozna valamilyen szinten marketinggel. Ez persze így van rendjén, hiszen egy nélkülözhetetlen tevékenységi formáról van szó, mely nélkül manapság már nem tud megfelelő képpen működni egyik cég sem. Ha azt szeretnék a vezetők, állandó gyarapodást tapasztaljanak a bevételek tekintetében, szükséges haladni a korral és bevezetni az újdonságokat a vállalat életébe. Így van ez a marketinggel is. De amíg tíz éve ezt a feladatot el tudta látni egy cégvezető, addig ma már nem képes rá. Azáltal, hogy megannyi feladata van a mindennapok folyamán, nem képes figyelemmel kísérni a marketing és az internet újításait. Ezáltal viszont elavult módszerekkel igyekszik reklámoznia vállalatát. Lássuk be, ez nem túl célszerű. Ezért kell egy szakképzett, erre specializált vállalati munkatársat felkeresni, aki figyelemmel kíséri az internet és a marketing világában bekövetkező változásokat és kérni kell a segítségét.