Az online marketing ügynökség szerint a cégeknek fontos tisztában lennie azzal, hogy bármekkora is a követőbázisuk az egyes social média felületeiken, azok az adatok sohasem a saját tulajdonuk, hiszen az oldalt üzemeltető rendszeren keresztül történik minden. Tehát a követőink bár minket követnek, de az oldal által nyújtott és elérhetővé tett információkat tudjuk csak alapul venni. Az online ügynökség szerint a mai világban elengedhetetlen, hogy minél több információtgyűjtsünk a vásárlóinkról. Ennek egyik jó módja az adatbázis építés, ami bárki számára szinte minimális befektetéssel elkezdhető. Igaz ki kell építeni némi technikai hátteret és meg kell felelni a jogszabályi előírásoknak az adatok gyűjtésére és tárolására vonatkozóan. De a hírlevélre feliratkozókból álló adatbázis csak a miénk lesz, egy igazi kincs, amit ha okosan használunk, fontos pillére lehet vállalkozásunk marketingjének. Az online marketing ügynökség munkatárdai a segítségünkre lesznek abban, hogy hogyan vegyük rá a látogatóinkat, hogy megadják az adataikat és feliratkozzanak a hírlevelünkre. Illetve hogy a hírleveleinket milyen gyakorisággal és milyen tartalommal küldjünk ki. Hogyan automatizáljuk a hírleveleinket, és hogyan építsünk egy igazi vevőszerző gépezetet belőle. Az online ügynökség tisztában van vele, hogy már a tárgy mező is mekkora erővel bír, hiszen ettől függ, hogy egyáltalán megnyitják e a hírlevelünket és nem landol egyből olvasatlanul a kuka mappában.