A felni vásárlás előtt, rengeteg érdeklődő tudni szeretné, hogy milyen gyártási eljárással is készülnek a keréktárcsák? Először is ki kell térni az egyrészes Ford Focus alufelni fajtákra. Ezeknek a termékeknek a gyártása úgy történik, hogy a szakemberek folyékony alumíniumot öntenek egy, speciálisan erre a célra gyártott formába. Habár lehet, hogy ez a megoldás egyszerűnek tűnik, az igazság az, hogy ez az egyik legnehezebb módja a Ford Focus alufelni gyártásának. A megmunkálás hihetetlen nagy tapasztalatot és hozzáértést igényel. Ott van még a gravitációs öntéses technika. Ez a forma folyatásának legegyszerűbb módszere. A forma kiöntése egyszerűen a gravitáció felhasználásával történik. Ez azért nagy kedvenc, mert alacsony a gyártási költség. Még akkor is beválik a módszer, ha a formatervezés szempontja felülírja a súlykérdést. Mivel ez az eljárás csupán a gravitáció jelenségén alapszik, az ilyen típusú alumínium Ford Focus alufelni tömörsége elmarad más eljárás szerint gyártottakétól. Az efféle tárcsák nagy tömeget igényelnek annak érdekében, hogy megfeleljenek a legkülönfélébb terhelési követelményeknek. A fent említett két eljárással megannyi Dacia alufelni készül. Természetesen a produktumok előállításakor a gyártók az alacsony nyomású öntést is alkalmazzák. Ennél a megoldásnál az alumíniumot a gravitációs öntéshez képest gyorsabban, alacsony nyomással lövik be a formába. Ennek köszönhetően pedig megnő a tömörség. Habár ennek egy kicsivel magasabb a gyártási költsége, mint a gravitációsnak, az tény, hogy a tömörsége jobb. Ez bizonyul az egyik legelterjedtebb Dacia alufelni gyártási módszernek. Néhány keréktárcsagyártó magasabb nyomást alkalmaz a felni súlyának csökkentéséhez, de ez emeli a gyártási költségeket. Végezetül ott van még a hideg folyatásos technika, amit sokan csak préskovácsolásként ismernek. Ez a csúcstechnológia az alacsony nyomású öntőgép módszeréből indul ki. Ez egy jó eredményt garantáló, igen sikeres megoldás, amit világszerte rengeteg Dacia alufelni gyártó előszeretettel alkalmaz.